عنوان:خدمات رسانی بانک شهر در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با تمام امکانات

معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر با اشاره به اهمیت نمایشگاه کتاب و توسعه فرهنگ کتابخوانی گفت: این بانک با تمام توان و تجهیزات به خدمات رسانی به بازدیدکنندگان سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران می پردازد. به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، معاون شعب و توسعه بازاریابی این بانک با بیان این که با تمام توان به خدمات رسانی به بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب تهران پرداخته می شود، گفت: بانک شهر برای دومین بار به عنوان بانک عامل این نمایشگاه برگزیده شده است و با تمام توان به ارائه خدمات به بازدیدکنندگان سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران می پردازد. وی با اشاره به اینکه در سال گذشته 40 دستگاه وب کیوسک در نمایشگاه کتاب تهران مستقر بوده است، افزود: امسال حدود 70 دستگاه وب کیوسک مستقر شده که 75 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است. معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر ادامه داد: در سال گذشته 5 دستگاه پیشخوان شهر نت، در نمایشگاه کتاب فعالیت داشت که این تعداد، امسال به 7 دستگاه افزایش پیدا کرده است و همچنین 5 دستگاه خودپرداز سیار نیز به ارائه خدمات به شهروندان می پردازد. کیایی تاکید کرد: امسال تعداد باجه ها و پرسنل بانک شهر نیز افزایش قابل توجهی داشته است و بیش از 10 باجه غیر متمرکز در مجموعه غرفه داران و یک باجه متمرکز مشغول به فعالیت هستند. معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر تصریح کرد: استفاده از تکنولوژی های نوین بانکی و خدمات رسانی کامل در نمایشگاه سال گذشته ، عامل رضایتمندی بازدیدکنندگان بود که امیدواریم تا بانک شهر امسال نیز بتواند بیش از گذشته این رضایتمندی را کسب کند.

عنوان:بانک شهر پیشگام در توسعه برنامه های فرهنگی

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمایت بانک شهر از شهرداریهای کشور گفت: این بانک در فعالیت های غیر اقتصادی به ویژه در توسعه برنامه های فرهنگی نیز پیشگام بوده که این اقدامات قابل قدردانی است. به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، صدیف بدری با بیان این که همه شهرداریهای کلانشهرها سهامدار این بانک هستند، گفت: شکل گیری بانک شهر منجر به توسعه شهرها شده است و یکی از دستاورهای خوب این بانک، فعالیت های آن در زمینه های غیر اقتصادی همچون برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران و نمایشگاه های استانی بوده است. سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که پیشگامی بانک شهر در توسعه برنامه های فرهنگی جای قدردانی دارد، تصریح کرد: امیدواریم که این حضور مثمرثمر در زمینه ارتقا فرهنگ کتاب خوانی در میان شهروندان با تسهیل گری های بانک شهر ادامه یابد. نماینده مردم شهرستان های اردبیل و نمین و نیر در مجلس دهم یکی دیگر از اقدامات خوب بانک شهر در شهرها را آماده سازی زیرساخت های برگزاری برنامه های فرهنگی دانست و افزود: هر اقدام فرهنگی که در جامعه انجام شود قابل قدردانی است، به ویژه اگر از سوی بانک ها و بنگاه های اقتصادی صورت گیرد و از همین رو بانک شهر می تواند الگوی سایر بنگاه های اقتصادی در این زمینه باشد. منبع: بانک شهر

عنوان: نرخ های لیزینگ آزاد می شود

نائب رییس انجمن لیزینگ گفت: این وعده داده شده که برخی محدودیت ها برداشته و نرخ های لیزینگ آزاد شود تا ما بتوانیم به بخش مسکن هم ورود پیدا کنیم. به گزارش بنکر (Banker)، حسن کلهر با اشاره به دو تشکل لیزینگی که قرار است با هم ادغام شوند، درباره حذف برخی محدودیت ها گفت: مقرر شده مجوزهای یک ساله را پنج ساله کنند، یا اینکه به لیزینگ ها اجازه افتتاح شعب و نمایندگی ها را بدهند و خوشبختانه بانک مرکزی هم تا حدودی در جهت بهبود کسب و کار لیزینگ ها قدم برداشته است. نائب رییس انجمن لیزینگ درباره مشکلاتی که باعث عقب ماندگی صنعت لیزینگ شده، گفت: به اعتقاد من اصلی ترین مشکل صنعت لیزینگ این است که این صنعت نیاز به یک کار مطالعاتی مثل بورس، صنعت بیمه و بانکداری داشت و باید این صنعت نیاز سنجی می شد و حتی از مشاورین خارجی برای انتقال دانش فنی آن استفاده می شد. کلهر با بیان اینکه بسیاری از کارشناسان اقتصادی، رشد اقتصادی غرب را مدیون لیزینگ ها می دانند ادامه داد: ما بدون نیازسنجی و صرفا به خاطر نیاز دو بازار عرضه و تولید خودرو با صنعت لیزینگی که سالها از آن فاصله گرفته بودیم آشتی کردیم در حالیکه اگر نیازسنجی می شد و از لیزینگ در قد و قامت یک صنعت بزرگ جهانی استفاده می شد امروز از این صنعت در قالب شرکت هایی برای خرید قسطی خودرو یاد نمی شد.

عنوان: سخنگوی شورای شهر تهران: ارائه خدمات مناسب عامل رضایت شهروندان از خدمات بانک شهر

ارائه خدمات مناسب عامل رضایت شهروندان از خدمات بانک شهر سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اقدامات بانک شهر در ایام نوروز، ارائه خدمات مناسب را عامل رضایت شهروندان از خدمات این بانک دانست. به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، رضا تقی پور با بیان این مطلب گفت: مسئولان بانک شهر در ایام تعطیلات نوروز تلاش کردند به صورت ۲۴ ساعته به شهروندان خدمات ارائه دهند که این تلاش و همت شبانه روزی جای تقدیر و تشکر دارد. سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به اهمیت فعالیت بانک شهر به ویژه در حوزه بانکداری الکترونیک، تصریح کرد: در ایام تعطیل هیچ‌گونه شکایتی از خدمات بانک شهر گزارش نشده است و شهروندان از خدمات این بانک رضایت داشته‌اند که همین موضوع، حاکی از پشتیبانی قدرتمند و ارائه خدمات مناسب به شهروندان بوده است. وی در ادامه خاطر نشان کرد: ارائه خدمات ۲۴ ساعته به شهروندان، آن‌هم در شرایطی که سایر بانک‌ها تلاش دارند خدمات مشابهی ارائه دهند، کار بسیار سختی است که بانک شهر توانست در ایام نوروز به خوبی آن را به سرانجام برساند. منبع: سایت بانک شهر

عنوان:عملکرد موفق بانک شهر در ارائه خدمات به شهروندان

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران تصریح کرد: عملکرد موفق بانک شهر در ارائه خدمات به شهروندان عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به رضایتمندی مردم از خدمات بانک شهر به ویژه در ایام نوروز گفت: بانک شهر در مدت زمان کوتاه فعالیت خود، در ارائه خدمات به شهروندان عملکرد موفقی داشته است. به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، محسن پیرهادی، بااشاره به این‌که از مشتریان قدیمی این بانک است که هر سال با خدمات‌نوین تری از این بنگاه اقتصادی آشنا می شود، گفت: امروز بانک شهر،بسیاردسترس پذیر شده و این تسهیل دستیابی به خدمات بانکی، مرهون تلاش‌های شبانه روزی مسئولان و مدیران این بانک است. وی با اشاره به اطلاع رسانی‌های مناسب و گسترده این بانک به شهروندان در خصوص خدمات بانکی تصریح کرد: بانک شهر در این مدت، در ارائه خدمات به ویژه خدمات 24 ساعته به شهروندان موفق بوده است و همین موضوع سبب رضایت مخاطبان این بانک شده است. پیرهادی با اشاره به فعالیت‌های بانک شهر در حوزه خدمات نوین بانکداری نشان کرد: این بانک جوان همواره تلاش کرده با سیستم‌ها و تکنولوژی‌های نوین روز حرکت کند و در این زمینه نیز خوش درخشیده است. وی یکی از اقدامات حائز اهمیت بانک شهر در تعطیلات نوروزی ۹۶ راپشتیبانی قوی شهرنت‌های سطح کشور دانست و گفت: تعداد مراجعه مردم به شهرنت ها نشان دهنده استقبال از خدمات این بانک وپشتیبانی بسیار خوبآن به ویژه در ایام تعطیلات است. منبع: سایت بانک شهر

عنوان:توسعه خدمات پرداخت خرد بانک شهر در سالجاری

مدیرعامل شرکت توسعه همیان شهر با اشاره به اهمیت حوزه پرداخت خرد، از توسعه این خدمات در سالجاری خبر داد. به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر به نقل از صفحه اینستاگرام این بانک، علی صاعدی، مدیر عامل شرکت توسعه همیان شهر با بیان این مطلب اظهار کرد: با حمایت بانک شهر هم اکنون سیستم پرداخت خرد در بخشی از سیستم حمل و نقل شهرهای شیراز، همدان،تبریز و تهران اجرایی شده است که رضایتمندی شهروندان این شهرها را نیز به همراه داشته است. وی با اشاره به اجرای پایلوت این طرح برای نخستین بار در تاکسی‌های شیراز افزود: این طرح مشتمل بر تامین و نصب دستگاه تاکسیمتر، رابط پرداخت آنلاین و آفلاین کرایه در تاکسی، سامانه‌های گزارش گیری AVL و AFc مطابق با به‌روزترین تکنولوژی در صنعت حمل و نقل دنیا از چندی پیش بر روی ۲۵۰ دستگاه تاکسی به صورت پایلوت در شهر شیراز و به همت مدیران بانک شهر و شهرداری اجرایی شد. مدیرعامل شرکت توسعه همیان شهر خاطر نشان کرد: امیدواریم در سال جدید، توسعه این خدمات علاوه بر شیراز، در تاکسی‌های تهران نیز به طور کامل به اجرا برسد. منبع: سایت بانک شهر

عنوان:پشتیبانی مالی بانک شهر از احداث خط 4متروی تبریز

شهردار تبریز از پشتیبانی مالی بانک شهر در احداث خط 4 متروی این کلان شهر خبرداد. به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی،صادق نجفی با اعلام این خبرگفت:خوشبختانه بانک شهر به عنوان یکی از ثمرات مهم تحولات مدیریت شهری، بخشی از پشتیبانی‌های مالی خط 4 متروی تبریز را عهده دار شده است. وی با تاکید بر نقش بانک شهر در توسعه و عمران شهرهای کشور بخصوص کلان شهرها، افزود:همکاری کلان‌شهرها با بانک شهر، حامل تاثیرات برد‌ برد برای هر دو طرف است. نجفی تصریح کرد: شهرداری تبریز در کنار پیشرفت چشمگیر خط یک در هر دو بخش واگن و زیرساخت، خط 4 مترو اين شهر را با حمایت بانک شهر پیش خواهد برد. شهردار تبریز با بیان اینکه بانک شهر در مدت زمان چند ساله فعالیت خود، به خوبی موفق به تاثیرگذاری عمرانی و اجتماعی در شهرهای کشور شده است، خاطرنشان کرد: این امر از مدیریت موفق این مجموعه بانکی، نشات می‌گیرد. وی در پایان گفت: مراحل مطالعاتی خط 4 متروی تبریز با مشارکت متخصصان، به خوبی پیش رفته و مراحل عملیاتی آن با حمایت‌های بانک شهر درآینده نزدیک اجرا می‌شود. منبع: سایت بانک شهر

عنوان:اخذ گواهینامه ISO 9001: 2015 توسط شرکت لیزینگ شهر

شرکت لیزینگ شهر در راستای حرکت به سوی استانداردسازی فعالیت‌ها، روش‌های اجرایی و اصلاح فرایندها به منظور بهبود مستمر عملکرد شرکت و ارائه خدمات بهتر و جلب رضایت مشتریان و جذب مشتریان جدید، موفق به دریافت گواهینامه بین المللی استاندارد ایزو 9001:2015 با تایید شرکت TÜV Nord شد. «دریافت این گواهینامه به معنای تأکید بر بهبود مستمر کیفیت، تأکید بر افزایش رضایت مشتریان و ارائه خدمات مناسب، سریع و با کیفیت به مشتریان می باشد.»

عنوان:جابجایی شرکت

از تاریخ 95/11/20 (روز چهارشنبه) لغایت 95/11/23 (روز شنبه) به دلیل نقل مکان فیزیکی، شرکت تعطیل بوده و پس از آن انجام کلیه امور اداری در نشانی جدید شرکت واقع در خیابان شهید مطهری نرسیده به خیابان مدرس ضلع شمالی پلاک 205 انجام خواهد پذیرفت .

عنوان:سامانه پرداخت اینترنتی اقساط تسهیلات در سایت شرکت لیزینگ شهر راه‌اندازی شد

لیزینگ شهر با هدف نکوداشت مشتریان و نیز گسترش خدمات الکترونیک ، توسعه و تنوع روشهای پرداخت اقساط تسهیلات، اقدام به راه اندازی سامانه پرداخت اقساط تسهیلات از طریق کارت‌های عضو شتاب نموده است بر اساس امکانات این سامانه جدید از این پس، پرداخت اینترنتی اقساط تسهیلات برای دارندگان تمامی کارت‌های عضو شتاب امکان‌پذیر است. برای استفاده از این امکان کافی است مشتریان با وارد نمودن شماره ملی و شماره شناسنامه خود به این سامانه وارد شده و به روش‌ زیر اقدام کنند: ۱- انتخاب قرارداد از لیست قراردادهای فی مابین ( مشتری و لیزینگ شهر ) ۲- انتخاب قسط و یا اقساط قرارداد از طریق تیک کردن اقساط پرداخت نشده و کلیک مرحله بعد ۲- تایید و یا تغییر الف ) مبلغ پرداخت و شماره تلفن همراه ( جهت دریافت پیامک نتیجه پرداخت ) با انتخاب گزینه "پرداخت " 3- وارد کردن اطلاعات کارت شتابی و رمز دوم و ... در درگاه پرداخت اینترنتی شاپرک 4- رویت نتیجه پرداخت قسط/اقساط در سایت و دریافت پیامک مرتبط. مشتریان از طریق این سامانه اینترنتی می‏‌توانند از جزئیات تسهیلات اعطایی، میزان اقساط پرداخت شده و سایر موارد مرتبط اطلاع یابند.

;


لطفا چند لحظه صبر کنید

مبلغ و تعداد اقساط